Klantenservice

KLANTENSERVICE

 

Stel uw vraag

Heeft u vragen of een opmerking, neem dan telefonisch contact op via telefoonnummer 040-8442194; wij staan u graag te woord. U kunt ook contact opnemen via e-mail . Wij streven ernaar om dezelfde dag nog te antwoorden.

 

Bestellen

Waarom moeilijk doen, als het ook makkelijk kan? Want online bestellen hoeft niet ingewikkeld te zijn. Een led-lamp bestellen bij LED’s get light is in ieder geval zo gepiept. Binnen een paar stappen bepaalt u helemaal zelf wat u wilt hebben, hoe u wilt betalen en waar en wanneer het pakketje geleverd wordt.

Stap 1: product selecteren

Geef het aantal led- lampen in en plaats deze in uw winkelmandje door op de groene bestelknop te drukken.

Stap 2:  winkelmandje

Het maakt niet uit waar u zich in onze shop bevindt, u vindt uw mandje altijd rechts bovenaan de pagina terug. Als het winkelmandje eenmaal geopend is, ziet u uit welke producten de bestelling bestaat en wat de kosten zijn. Ook kunt u heel makkelijk aantallen wijzigen. De genoemde prijzen van de producten zijn inclusief 21% btw.

Stap 3: adresgegevens

Vul hier uw persoons- en adresgegevens in en geef eventueel aan op welk moment de levering het beste uitkomt. U mag het pakketje ook op uw werk laten bezorgen.

Stap 4: betaalwijze

Selecteer hier de betaalwijze van uw voorkeur. U kunt betalen via Ideal, Mistercash/bankcontact en Paypal of “later betalen” kiezen voor aankoop onder rembours.

Stap 5: overzicht

Controleer alle onderdelen nog een laatste keer voordat u uw bestelling definitief maakt. Klopt alles? Dan is het tijd om af te rekenen. Althans, als u ervoor hebt gekozen om het factuurbedrag online te betalen. Als u hebt gekozen voor verzending onder rembours blijft de betaling nog even achterwege; afrekenen gebeurt op het afleveradres, op de door u aangegeven dag.

 

Veiligheid, privacy, retourformulier en algemene voorwaarden

Deze zijn te vinden onderaan iedere pagina in de shop. U kunt deze ten alle tijden downloaden, opslaan en uitprinten.

 

Verzending en bezorging

Laat uw bestelling thuis of op uw werk bezorgen. Bent u niet thuis? Dan wordt het pakketje (indien mogelijk) afgeleverd bij uw buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs. De voorkeursdag van levering kunt u aangeven onder “opmerking”.  

 

Bedenktermijn                               

U hebt veertien dagen de tijd om te kijken of het product aan uw eisen voldoet. Mocht u het product binnen deze termijn retourneren, doet u dat dan in de originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals u in de winkel zou doen. Twijfelt u nog? Neem dan contact met ons op.

 

Ruilen en retourneren

Toch niet tevreden over uw product? Of is het kapot? Dat lossen we uiteraard graag op. We doen er alles aan om u tevreden te stellen. Wat dat precies is, zetten we graag even voor u op een rijtje:

– Stuur het pakketje naar ons terug en maak daarvoor gebruik van het retourformulier

 U heeft 14 dagen bedenktermijn.

– Omruilen kan. Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, hebt u binnen 3 dagen het nieuwe product in huis.

– Geld terug? Binnen 5 werkdagen nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, hebt u het geld weer op uw rekening.

– Product defect? In 85% van de gevallen hebt u binnen 2 weken weer een werkend product in huis.???                En de overige 15% dan?

Hebt u een vraag over een retourzending die met het bovenstaande nog niet beantwoord is, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Handelswijze bij retourneren

Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen en krijgt u zo snel mogelijk uw geld of een correct functionerend product terug.

–        Indien mogelijk in originele verpakking

–        We  accepteren alleen producten die onbeschadigd zijn

–        Gebruik de verpakking die u heeft ontvangen, en plaats de producten zorgvuldig in de verpakking, zodat deze niet kunnen beschadigen tijdens transport

Verzenden:

–        Plaats het retourformulier in de verpakking

–        Plaats de pakbon met adres op de verpakking en zorg dat deze goed is vast getapet

–        Breng het pakket naar een PostNL-servicepunt

–        Verzend het pakket aangetekend en bewaar het verzendbewijs

Garantie

LED’s get light verkoopt veel led-lampen. Heel erg veel. Wat we niet verkopen is ‘nee’, of ondeugdelijke producten. Blijkt uw product dus onverhoopt defect te zijn geraakt, dan kunt u er zeker van zijn dat we dit voor u gaan oplossen.

Niet helemaal zeker of het defect aan uw product onder de garantievoorwaarden valt? Neem gerust contact met ons op, wij gaan u meteen verder helpen.

 

Klacht

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Mocht dit het geval zijn, dan vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en deze naar ieders tevredenheid proberen op te lossen.

Onze gegevens:

LED’s get light

Reisvennestraat 39

5554 ET Valkenswaard

Telefoon: 040-8442194

E-mail: info@ledsgetlight.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
 Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Indien u van mening bent dat wij uw klacht niet correct hebben afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk,  waar LED’s get light bij  aangesloten is. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).